Sunday, June 5, 2011

hidup segan mati tak mahu pulak

post by una hamzah time 2:21 PM
haha..lame kan x update blog.
sekarang ni ngah dok fikir balik ape sebenarnya tujuan asal aku ada blog sebab blog aku ni x ada function apa2 pun jauh sekali boleh tarik orang baca,nak ada follower lagi jauh la kan..1)mula mula sekali ingat ada blog boleh buat blog ni tempat mengadu.yela nak mengadu kat org lain org lain x layan.haha..macam la blog ni layan ko sgt la kan...but anyway blog ni xde la buat muke menyampah kat aku.2)lepas tu aku ingat wat blog ni bole bagi or kongsi information kat orang lain,,informasi semasa la..macam gosip gosip..haha..gosip je aku ingat.tapi aku ni pun orang lain yang bagi informasi camne nak buat tu?3)tujuan ketiga aku belum fikir lagi.esok esok baru aku fikir.
so sekarang ni aku serius confuse tak tau lagi nak buat ape ngn budak blog ni..xpela,,aku simpan jela ko dulu yer blog...esok esok baru aku fikir.bole cmtu?wat masa sekarang ni ko duduk senyap senyap dulu.
haaaahh..bagus.duduk diam2 kat sane dulu

0 comment:

Post a Comment